کد خبر: ۲۳۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
اشغالگران همچنان در مقابل دیدگان جامعه جهانی و سکوت حیرت‌انگیز حکام عربی مشغول قتل‌عام غیرنظامیان فلسطینی هستند.

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: حملات رژیم‌ صهیونیستی به نوارغزه از صدوپنجاهمین روز هم گذشت و نیروهای اشغالگر همچنان در مقابل دیدگان جامعه جهانی و سکوت حیرت‌انگیز حکام عربی مشغول قتل‌عام غیرنظامیان فلسطینی هستند.

آنچه در این میان شرایط را وخیم‌تر کرده، قحطی است که بنابراعلام یونیسف به آرامی در حال کشتن کودکان فلسطینی است. گفته شده، تاکنون حداقل 10کودک فلسطینی به‌دلیل سوءتغذیه شدید جان خود را از دست داده‌اند.

ماریا بنت ریحان، نویسنده و تصویرگر کتاب کودکان در لندن در العربی الجدید می‌نویسد: تصویر پیکر بی‌جان سیدرا حسونا دختر 7ساله زیبای فلسطینی در رفح که از دیواری آویزان شده بود درحالی‌که پاهایش کاملا از بین رفته بودند. نماد خشونت غیرقابل وصف، سادیسم و وحشیگری‌ای است که مردم غزه همچنان تحمل می‌کنند و ما هم شاهد آن هستیم. اینکه یک کودک در معرض چنین وحشیگری‌ای قرار بگیرد بدون حتی یک محکومیت نمادین از سوی رهبران جهان، خود گواهی است بر فضای خاصی که فلسطینیان در آن زیست می‌کنند. اما چه چیزی می‌تواند این سطح از چشم‎پوشی و همدستی گسترده در بمباران‌ کور غیرنظامیان بی‌گناه در پرجمعیت‌ترین زندان آزاد جهان توسط اسرائیلی‌ها را ممکن سازد؟

150روز قتل‌عام | اینفوگرافیک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار